RHB Platinum Credit Card-I Visa



Jika anda mencari kredit kad yang sesuai, anda jangan mohon RHB Platinum Credit Card-I Visa. Saya tak suka kredit kad ini atas beberapa sebab yang akan saya ceritakan. Ada juga bab yang saya suka tentang credit card ini. Tetapi keburukan lebih dari kebaikan untuk RHB Platinum Credit Card-I Visa.

RHB Platinum Credit Card-I Visa


Saya telah mohon dan guna kad ini. Disebabkan tahun pertama ialah free tanpa sebarang yuran, apa salahnya saya mohon dan gunakan kredit kad dari RHB ni walaupun saya sudah tahu bahawa takde kelebihan pun untuk saya berbanding dengan kad-kad yang lain seperti Hong Leong Wise dan Maybank masterIkhwan kad.

Fakta RHB Platinum Credit Card-I Visa






Ada beberapa fakta yang saya betul mengikut pengalaman saya tentang RHB Platinum Credit Card-I Visa ni.

* Mohon kredit kad RHB ni, terus dapat satu beg Hello Kitty. Approve ke tak tak kira, asalkan anda isi boring permohonan kredit kad dan hantar atau bagi kat ejen credit card. Anda terus dapat satu beg pakaian 4 roda ada lambing Hello Kitty. Cantik beg ni, kalau pink pun ada. Saya ambik yang warna pink tu. Dapat free, ambil je la kan sebab beg yang saya guna sekarang besar sangat. Nak masukkan dalm bonet kereta maha berat. Beg Hello Kitty ni sesuai la walaupun ruanh kecil skit bagi saya.


RHB Platinum Credit Card-I Visa percuma beg


*Guna rm1500 untuk 2 bulan pertama, akan dapat satu lagi beg tetapi bukan Hello Kitty. Beg ni branded sikit seperti dalam gambar di bawah. Warna yang ada saya ingat warna kelabu tapi Nampak professional la. Ok la kan guna rm1500 dalam 2 bulan dan dapat beg free. Saya ingat beg ni harga rm1++ kot.


RHB kredit kad percuma beg




Tetapi malangnya, kelebihan RHB Platinum Credit Card-I Visa tak memenuhi apa yang saya perlukan.

Comments

Popular posts from this blog

Maybank Islamic Mastercard Ikhwan Platinum / Glod Card

Kebaikan dan keburukan kad kredit

Kad kredit terbaik di Malaysia