Cara minta yuran tahunan kredit kad HSBC Amanah di batalkan

Kredit kad HSBC Amanah merupakah salah satu kredit kad yang menjadi pilihan rakyat Malaysia. dengan pelbagai kemudahan yang diberikan oleh credit  card HSBC ni, kad ini boleh lah di gunakan sebagai kad kedua anda bergantung kepada perbelanjaan anda.


credit card hsbc amanah



Bagi saya dengan perbelanjaan petrol yang tinggi iaitu RM700-RM800 sebulan, kredit kad terbaik petrol ialah Hong Leong Wise yang memang memenuhi perbelanjaan saya di sebabkan cash rebate ialah sebanyak 10% dengan syarat-syarat yang saya boleh patuhi. Tetapi fee credit card Hong Leong Wise ni tak boleh di batalkan. Anda boleh cuba minta.

Cara minta yuran tahunan kredit kad HSBC Amanah batal




Senang sahaja nak batarlkan yuran tahunan kredot kad ini, Anda boleh call no telefon belakang kad dan terus minta waive kan. Tanpa soal, pekerja dalam telefon akan uat untuk anda. Waive tu hanya utk setahun sahaja. Jangan lupa tahun depan anda kena minta lagi. Pastikan tarikh bayaran yuran tahunan kredit card belum tamat lagi jika amaunt telah ada dalam statement anda.

Itu sahaja. Mudah kan. Ada kredit kad yang kita tak boleh waive yurannya iaitu credit card Hong Leong Wise dan credit card Citibank cash rebate.

Itu sahaja  caranya untuk waive yuran tahunan credit cards. Good luck.





Comments

Popular posts from this blog

Maybank Islamic Mastercard Ikhwan Platinum / Glod Card

Kebaikan dan keburukan kad kredit

Kad kredit terbaik di Malaysia