Cara apply kad kredit

Cara mohon kredit kad tidaklah susah, senang sahaja jika anda tahu caranya. Tak perlu keluar rumah pergi bank pun untuk memohon kredit kad ni sebenarnya. Saya ada buat cara macam ni, mohon kredit kad secara onine sahaja. Dah banyak bank guna kaedah ni sekarang dan ia berkesan. Cuma keburukkan mohon kredit kad online ialah anda tidak boleh nak tanya banyak soalan tentang kad kredit anda.

Untuk  mohon kredit kad, anda kena semak dulu kelayakan memohon kredit kad anda. Pastikan anda layak untuk sesuatu kredit kad sebab nanti permohonan credit card anda akan di tolak oleh bank. Tak boleh tipu tentang gaji dan pendapatan anda.



kelayakkan permohonan kredit kad



Selepas semak kelayakkan untuk memohon cc anda, anda kena tahu serba sedikit tentang kebaikan dan keburukan kredit kad supaya anda boleh memaksimumkan kredit kad anda. Jika anda gunakan dengan bijak, anda boleh kebaikkan dalam pengunaan kredit kad. Jika tidak, keburukan kredit kad akan menghantui anda sampai boleh membawa anda bankrap.

Sebelum memohon credit cards, pasti anda sudah survey kredit kad terbaik untuk anda. Tiada satu pun yang paling bagus sebab ia bergantung kepada kegunaan anda. Jika anda nak penjimatan dalam petrol, cari kredit kad yang bagi anda cash rebate untuk petrol dan seterusnya begitulah. Saya boleh katakan, kad kredit Maybank Islamic Ikhwan Mastercard adalah kad kredit islam yang terbaik untuk saya buat masa ini. Kenapa buat masa ini, kerana kad-kad kredit yang baru mungkin mempunyai kebaikan kredit kad yang lebih dari kad kredit Maybank ini.

Cara apply kad kredit




Ada beberapa cara untuk mohon kredit kad:

1. Pergi ke bank dan isi borang permohonan kredit kad.
2. Mohon melalui ejen seperti imoney dan ringgitplus. Tinggal telefon anda di website dan mereka akan hubungi anda untuk langkah seterusnya.
3. Isi borang online di dalam laman web bank terlibat.
4. Mohon semasa bank buka booth kat shopping mall

Pilih mana yang anda suka, bagi saya, saya suka mohon semasa bank buat promosi kredit kad di shopping mall sebab biasanya boleh dapat hadiah semasa promosi kredit kad ini.

Comments


  1. Apakah Anda membutuhkan pinjaman untuk membayar tagihan, mengembangkan bisnis skala kecil atau menengah Anda? Ibu Elizabeth Louis Pinjaman Perusahaan memberikan kesempatan untuk membuat impian Anda menjadi kenyataan dengan memberikan pinjaman kepada individu swasta atau pemerintah dan Perusahaan dengan tingkat bunga 2% untuk awal untuk setiap jumlah yang dibutuhkan dan dengan jadwal pembayaran yang fleksibel. Hubungi Ibu Elizabeth Louis untuk LOAN Anda hari ini melalui email: elizabethlouisloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Jane Alison, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi hari ini kami melalui e-mel supaya kita boleh memberikan syarat-syarat pinjaman dan syarat-syarat kami di: (saintloanss@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. Apakah Anda seorang pria atau wanita bisnis? Apakah Anda dalam kekacauan keuangan atau apakah Anda memerlukan dana untuk memulai bisnis Anda sendiri? Apakah Anda memerlukan pinjaman untuk memulai Skala Kecil dan usaha menengah yang baik? Apakah Anda memiliki skor kredit yang rendah dan Anda kesulitan mendapatkan pinjaman modal dari bank lokal dan lembaga keuangan lainnya ?. Pelamar yang tertarik harus Menghubungi kami melalui email: BBM INVITE: {D8980E0B}
    WhatsApp Only: {+ 33753893351}
    Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

       Pinjaman kami diasuransikan dengan baik untuk keamanan maksimum adalah prioritas kami, Tujuan utama kami adalah untuk membantu Anda mendapatkan layanan yang layak Anda dapatkan, Program kami adalah cara tercepat untuk mendapatkan apa yang Anda butuhkan dalam sekejap. Kurangi pembayaran Anda untuk mengurangi beban pada pengeluaran bulanan Anda. Dapatkan fleksibilitas yang dapat Anda gunakan untuk tujuan apa pun mulai dari liburan, pendidikan, hingga pembelian unik. Pelamar yang tertarik harus Menghubungi kami melalui email: BBM INVITE: {D8980E0B} WhatsApp Only :: {+ 33753893351}
    Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

       Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Keuangan Komersial dan Pengembangan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Pribadi, Pinjaman Pembiayaan Rumah dengan tingkat bunga rendah sebesar 1,00% per annul untuk perorangan, perusahaan dan badan perusahaan. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus Menghubungi kami melalui BBM INVITE: {D8980E0B}
    WhatsApp Only :: {+ 33753893351}
    Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Maybank Islamic Mastercard Ikhwan Platinum / Glod Card

Kebaikan dan keburukan kad kredit

Kad kredit terbaik di Malaysia