Dapat cash rebate kad kredit Hong Leong Wise

Hong Leong Wise credit cards. Edisi bongkar kali ini ialah untuk membongkar kebenaran tentang Hong Leong Wise credit cards. Adakah seperti yang di dakwa Hong Leong Wise credit cards memberikan cash rebate 10% untuk petrol dan groceries pada setiap hari dengan syarat-syarat kad kredit yang minimun sahaja iaitu pembelian min rm50/swipe dan sebanyak 10 kali swipe dalam sebulan.





Ini penting supaya anda boleh memilih credit cards yang sesuai dengan anda, sesuai dengan penggunaan kredit kad anda. Sebab apa yang kami tahu, Hong Leong Wise credit cards vs HSBC Amanah credir card ni boleh di kaji di mana kredit kad HSBC memberikan cash rebate sebanyak 7% untuk semua jenis transaksi dan pada setiap hari.

Hong Leong Wise credit cards

Untuk tahun pertama penggunaan Hong Leong Wise credit cards, semua fee adalah percuma. Sila tengok gambar di bawah dalam akaun saya sendiri. Annual fee rm160 dan gst waive - tak payah bayar. Untuk tahun pertama sahaja ya.


kredit kad Hong Leong Wise


Untuk cash rebate 10% untuk petrol dan groceris ( saya memilih kategori ni untuk dapat cash rebate ). sila tengok penggunaan Hong Leong Wise credit cards saya di bawah.



Hong Leong Wise


Terdapat 11 kali pengunaan dalam sebulan, setaip kali melebihi rm50. Ini mematuhi syarat-syarat Hong Leong Wise credit cards untuk mendapat cash rebate 10%.


kad kredit Hong Leong Wise rebate


Dan, bukti pemberian cash rebate di dalam akaun Hong Leong Wise credit cards saya secara online. Saya dapat cash rebate sebanyak rm72. Ini sudah bagus kan. Kalau guna Maybank Islamik mastercard Ikhwan pun, maksimun boleh dapat rm50 sahaja sebulan sebab capped pada rm50 ringgit.

Lihatlah, betapa untungnya jika kita mengetahui fungsi sesuatu jenis kad kredit tersebut. Anda kena memahami kredit kad anda dahulu sebelum menggunakannya. Terima kasih.

Comments

  1. Nak tanya..setiap pembelian ada caj jg ke? Cthnya, isi minyak di petronas, petronas caj 3% dr jumlah pembelian...ataupun beli groceries dkt tesco, 5% akan di caj dr jumlah pembelian..mohon pencerahan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ada caj di kenakan KECUALI jika lambat bayar sahaja.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Maybank Islamic Mastercard Ikhwan Platinum / Glod Card

Kebaikan dan keburukan kad kredit

Kad kredit terbaik di Malaysia